Rossz hír

6 jún

Kedves anime rajongók. Van egy rossz hírem. Sajnos mint észrevettétek elégé gyatra mostanság a felhozatal. Ennek az is az egyik oka, hogy szinte csak én dolgozom. A másik az hogy eljön mindenkinél egy időszak, mikor belefárad abba amit csinál. Nos, én most jutottam el arra a pontra. Mit akarok ezzel mondani? Mint üzemszerű fordító befejezem a pályafutásomat. 54 befejezett project után már belefáradtam. Még persze befejezek néhány futó projectemet, de nem tudom mikorra. És mik ezek? Deadman, Fireball, hack//Quantum, Avenger, Polyphonica S. És lesz még 1-2 mozi, persze mind marad a Redemtion név alatt. De ezeken kívül nem nagyon fogok már tevékenykedni. Köszönöm a kitartó türelmeteket és biztatásotokat.

Üdvözlettel DJK The Pirate

Reklámok

5 hozzászólás to “Rossz hír”

  1. zZz június 7, 2011 - 8:28 du. #

    Kár… de megértelek, remélem azért nem tűnsz el a süllyesztőben, a hazai fansubberek közül a te hozzáállásod volt az egyik legkorrektebb szerintem, nem estél át a ló túlsó oldalára mint egyesek…
    Elég rég óta követem a hajdani EFST pályafutását, és bár ma már nem igazán van szükségem magyar feliratra azért sajnálom, hogy így alakult. A jelenlegi animés közösségeket elnézve vesztem el az érdeklődésem egyre jobban már magától a műfajtól is, főleg, hogy a régi motorosok is kiszóródnak..

    Sok sikert akármibe is fogsz!

    • DJK június 7, 2011 - 8:43 du. #

      Köszönöm szépen és örülök h ilyen sokáig nyomon követtél minket. Süllyesztőbe nem kerülök, csak az igazság az, hogy most már nem ez az első amivel foglalkozok szabad időmben és nem is a második. Lesznek még megnyilvánulásaim, mint ahogy azt írtam is a hírben.

  2. viktor900 június 10, 2011 - 10:19 du. #

    vajon én is meg fogom unni a hentai manga fordítást?:D Fene se tudja az eredeti WoW-ot is abbahagytam, pedig az volt az életem, de addigis fordítok tovább, időm mint a tenger…
    Amúgy én is megköszönném felirataidat (amit eddig láttam a Needless, és a Pandora Hearts)

  3. kingslayer augusztus 19, 2011 - 1:56 du. #

    Szo!

    Nem szokásom figyelni a hazai fordítókkal kapcsolatos híreket, de most úgy döntöttem kivételt teszek és felnézek, valamint hozzászólok.
    Először is kívánom hogy visszavonulásod méltó és megbánásoktól mentes legyen. Másodszor pedig szeretném felajánlani csapatom nevében a segítséget a Polyphonica S befejezéséhez, ha úgy érzed hogy szeretnéd igénybe venni az ajánlatot akkor fordulj hozzánk bátran, bármikor.

    Üdvözlettel, kingslayer

  4. kingslayer augusztus 19, 2011 - 2:04 du. #

    U.i.: tudom hogy későn írtam ide, de mivel most néztem fel először… ^^”

Vélemény, hozzászólás?

